Apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymas

Dažnai susiduriame su problema įmonėse, kai neteisingai vedama buhalterinė apskaita dėl buhalterio kompetencijos stokos, taip pat apleista buhalterija, dėl darbuotojų didelės kaitos ar tiesiog aplaidumo. Buhalterijos darbas negali strigti dėl žmogiškų faktorių, būtina nedelsiant spręsti susidariusią situaciją, kad problema negilėtų.

Apleistos buhalterijos tvarkymas ypatingas tuo, jog yra didesnės laiko sąnaudos problemų identifikavimui, dokumentų patikrai, likučių sutikrinimui. Kiekvieną įmonę vertiname individualiai, pagal apimtis, buhalterinės apskaitos stovį.

Atlikę pirminį auditą nustatome darbų terminus, pateikiame įkainius ir darbų planą.

Pasirašant bendradarbiavimo sutartį, dėl tolimesnio buhalterinės apskaitos vedimo, taikome geresnius apleistos buhalterijos tvarkymo įkainius.